Maria MC Posted July 26, 2014 Report Share Posted July 26, 2014 Hei! Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Vi er ute etter ender/gjess, men finner ingen i nærheten av nordland som selger da det er uaktuelt for oss å kjøre langt sør i landet for å hente. Vi bor i Mo i Rana å kan gjerne kjøre 2-3timer, men ikke mye lenger enn dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 det finnes her i nord noen. men husker ikke i farta hvem og hvor og en av dem er medlem her. finn.no kan du følge med der har jeg sett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria MC Posted August 3, 2014 Author Report Share Posted August 3, 2014 det finnes her i nord noen. men husker ikke i farta hvem og hvor og en av dem er medlem her. finn.no kan du følge med der har jeg sett Den er grei. Jeg følger stadig med på finn men uten hell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetterGakk Posted August 3, 2014 Report Share Posted August 3, 2014 Det er bondei Mosjøen som har Pekinand, mulig andre arter også. Men har jo skiftet tlf siden sist jeg snakket med han.....Skal prøve å spørre litt rundt om noen vet hvem han er. Noen har jo gitt meg nummeret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maya Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 Prøv Moa høns og svømmefugl på Drag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 Moa høns.Bendik westermann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts