Siss 3 Rapporter innlegg Skrevet August 3,2014 Hei ! I ettermiddag så vi plutselig TO rotter inne i hønsehuset , innenfor luken . De har antagelig gått opp hønsestigen for å komme inn .De forsvant inn i veggen ved en annen luke som er stengt og vi tettet igjen . Etter to timer var de tilbake og forsvant ved inngangen inn i veggen, der tettet vi igjen nå. Hønsehuset er nytt i fjor så mange steder de kan komme seg inn er det ikke. Har noen et godt råd ? Jeg gidder ikke akkurat fore opp rotter og smitte er det vel også med de beistene . Råd mottas med takk. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ronny k 32 Rapporter innlegg Skrevet August 4,2014 Hei ! I ettermiddag så vi plutselig TO rotter inne i hønsehuset , innenfor luken . De har antagelig gått opp hønsestigen for å komme inn .De forsvant inn i veggen ved en annen luke som er stengt og vi tettet igjen . Etter to timer var de tilbake og forsvant ved inngangen inn i veggen, der tettet vi igjen nå. Hønsehuset er nytt i fjor så mange steder de kan komme seg inn er det ikke. Har noen et godt råd ? Jeg gidder ikke akkurat fore opp rotter og smitte er det vel også med de beistene . Råd mottas med takk. God gammeldags rottefelle i en lukket boks hvor bare rotta komer inn..Åtes med peanuttsmør.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Evgan 4 Rapporter innlegg Skrevet August 5,2014 hei Jeg brukte http://www.musefeller.com/#!/~/product/category=0&id=36899725 En elektrisk felle som tar momentant livet av rotta ved hjelp av elektrisk støt. genial! Eva Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider