Jump to content
Sign in to follow this  
Trine-Lise

Hei !! Ny her på forumet, og vil gjerne presentere meg :)

Recommended Posts

Jeg er en ei tobarnsmor som bor i Østfold. Min interesse ligge mest på tropefugler.. Spesielt papegøyer. Jeg fikk min første nymfeparakitt da jeg var 12 år.. Siden den gang har interessen for fugler bare vokst. I dag er eier jeg Amigo, en vakker grå Jaco...

Jeg er en ei tobarnsmor som bor i Østfold. Min interesse ligge mest på tropefugler.. Spesielt papegøyer. Jeg fikk min første nymfeparakitt da jeg var 12 år.. Siden den gang har interessen for fugler bare vokst. I dag er eier jeg Amigo, en vakker grå Jaco...

Hei...Bra med noen flere østfoldinger ja..Høns,vaktler og ender her da,men de fleste fuglevennene mine er på tropefugler..så jeg hører alskens om finker og vevere og parakiter og pappegøyer og striler osv.osv osv..detter helt av lasset jeg da, :laugh:

Takk takk.. Jeg har tittet litt innom forumet her noen ganger, å tenkte det var på tide å registrere meg.. Selv om jeg tenkte det ikke var så mange her med papegøyer og tropefugler men spennende uansett syntes jeg.. Jeg har lest meg opp masse på både høns , vaktler og ender og mya annet spennende.. Jeg bor i boligfelt, så høner og ender blir det dårlig med.. Men har tittet litt på slike søte små vaktler.. Såå herlige!! Med tiden får vi sjåååå...