tittigulle Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Jeg har amerikansk villkalkun og crøllwitzer og lurer på om noen vet åssen rugeplasser de liker.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 De liker å lage seg reir på bakken skjult av litt kratt og busker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny k Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Ja,mine bronse kalkuner lagde reir på bakken under små gran busker som hadde greiner helt ned mot bakkenivå,.Godt gjemt var de.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tittigulle Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Hmmmmm.. så jeg burde lage et par "nå er vi i skogen kroker" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts