Halkatla 0 Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Jeg har gått igjennom hele listen til Hobbyfjærfe nå og forelsket meg plutselig litt i antwerper skjegghøns Jeg finner ikke mye når jeg googler etter rasen på norsk, så jeg lurer på om noen av dere vet om det i det hele tatt er mulig å få tak i noen slike her til lands? Quote Link to post Share on other sites
Ronny k 32 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Det var noen til salgs på Finn.no for en liten stund siden. Quote Link to post Share on other sites
eromuld 10 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Skal være en vanlig rase det, venter du til våren så finner du nåkk noen som har den rasen Quote Link to post Share on other sites
Raymond 0 Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Sjekk raseregsiteret (oppdretterlista) til Østfold Rasefjærfeklubb, så ser du flere oppdretter i Østfold. Quote Link to post Share on other sites
Dansefeber 4 Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Jeg hentet akkurat en skjegghøne på Jørpeland utenfor Stavanger - hun er skikkelig søt :-) Blir spennende å følge med hvordan hun vil trives hos meg i "dverg-buret". Her har jeg 2 stk DK, skjegghøna + en toppet hollender. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts