Turte Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Kylling nr to kom i morges, men den har en ganske stor kul på hals/vingefeste. Den sitter i rugeren enda, så bildet ble kanskje ikke så bra. Det ser ikke ut til å hemme den, den piper, beveger seg og ser helt ok ut ellers. Noen som vet hva det er og vil det eventuelt gå tilbake? Kulen ser væskefylt ut for meg, men jeg har aldri sett dette før, så jeg aner ikke hva det er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turte Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 Flere bilder. Det ser ut som den ene vingen er litt kortere enn den andre, men det er også vanskelig å se siden den rører seg så mye. Kan den være brukket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turte Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 Det ser ut som om kulen går tilbake, så antagelig var det en væskeansamling. Det plager ikke kyllingen heller, så da kan jo andre vite det om det skulle hende hos dere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts