Bondetutta Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Hei! Har akkurat henta meg rugeegg no, og gler meg til å putte dei i rugemaskina. Egga har hatt biltransport (først med selger, så med meg) frå sør i landet og heilt nord til Tromsø. Frakta har nok vore ein del meir skånsom enn om det var posttransport, men påkjenning har det nok vore.Bør eg la egga kvile før eg puttar dei i maskina? I såfall, kor lenge? :-) Tenkte å kanskje putte dei i maskina til kvelden, ca7-8 timar kvile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 De bør hvile litt etter transporten ja. Et par timer holder vanligvis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bondetutta Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 Supert! :-) Lot dei kvile ca 2,5timar, så vart utolmodigheita for sterk :-P +at eg fikk tips om at etter biltransport var det ikkje så nøye. Så no er egga akkurat komne i maskina :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts