ELW Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 var på tur i går kveld, og oppdaget en andunge som svømte rundt alene. Det kom etterhvert en han som jeg tenkte kunne være pappaen, men de brydde seg ikke om hverandre i det hele tatt. Etter en stund kom en mamma med to andunger på slep. Disse var mindre enn den som var alene, og siden den som var alene reagerte med å fjerne seg når mammaen kom med sine to små regner jeg det for ganske sannsynlig at den er uten foreldre. Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe den? Prøvd å ringe fuglehjelpen, men foreløpig uten hell. Det er et vann som ligger i i begynnelsen av Nordmarka i Oslo. Bør den adopteres av noen eller vil den klare seg. Kan jeg evt gjøre noe for å hjelpe den der den er? Takknemlig for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Det beste er og la naturen gå sin gang. Moren kan vere i nærheten eller borte for og spise. Del flyr det gjer ikkje dei små.Er den så uheldig og vere aleine er nok sjangsene små for og overleve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts