homestead Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Har nettopp klekket 3 fasaner i rugemaskin. Hvor lenge skal de være der? Har tidligere klekket vaktel og de er jo der "lenge". Disse fasanene har lange bein og klarer ikke stå oppreist inne i rugemaskinen (da får de lokket i hode). Skal jeg la dem være der til de er tørre og så flytte dem over i et bur med varmelampe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannepålandet Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Det virker jo ikke som de har det noe godt når de ikke kan stå oppreist?Jeg ville tatt de ut ihvertfall.Men jeg har aldri hatt fasaner da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfanett Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 kyllinger kan være i rugemaskin inntil 3 dager etter 3 dager da trenger dem mat og vann. det gjelder alle kyllinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts