Ziinada Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Vi fikk tak i vaktelkyllinger for 5 uker siden. Var desverre flest haner. Men to av de ble høner. Den ene har ruget jevnt hver dag, og idag så kom det et egg før idag, og nå var jeg inne å så etter de, og fant et helt merklig vaktelegg. Hele egget var mørkegrønt. Spørs om høne nr 2 har begynt å lagt egg også (de er 8 uker) Jeg klekte det for å se inni, og det luktet bra. Noen som har fått sånne egg? Må si jeg er spent på alle egga blir sånn hvis det er høne nr 2 som har begynt å verpe. De så ikke så innbydende ut med denne eggeskallfargen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Får slike innimellom her også, og jeg tror det er bare verpet litt for tidlig slik at skallet ikke var ferdig laga før det ploppa ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny k Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Får sånne egg inimellom her og..Ikke noe galt med de.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts