Lykketrollet Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Hei. Jeg trenger hjelp med å skaffe nye høner etter et revebesøk. Trodde de var trygge ute mens det var folk. Vi hadde 6 islandshøns. 15 uker gamle. Vil veldig gjerne ha noen nye på samme alder. Eller ca samme og yngre. Kan vurdere andre raser også altså. Men vi likte disse godt. Guttene er veldig lei seg. Vi bor i Telemark, og det er litt vanskelig å komme seg rundt (da jeg ikke har lappen), så må være i nærheten. Vi har jobbet hele helgen med å revesikre ennå mer, selv om disse ble tatt mens de var løse. Kan noen her inne hjelpe oss? Gjerne noen tamme og fine. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lykketrollet Posted June 15, 2015 Author Report Share Posted June 15, 2015 Ingen?Oj, klokka er jo helt ute å sykle her inne. Men jeg håper noen kan hjelpe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turte Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Om du kjenner noen som skal kjøre fra Vefsn, har jeg en hane (mix av mange typer) og en hvit Lohman unghøne som ikke har begynt å verpe enda. Gratis og franko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Bor du langt unna Notodden? De annonserer kyllinger da. Jeg tror det er vanskelig å finne noen som selger verpeklare islandshøns, da de fleste hobbyoppdrettere har begrensa med plass til oppdrett for salg. Men du kan jo være heldig!http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57428572&searchclickthrough=true&searchQuery=fossheim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts