Perla Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Jeg synes det ser ut som hane, men har lite erfaring. Hva tror dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Hvis denne er yngre enn 4-5 mnd, er det hane. Men er du sikker på det er rein isbar? Den hadde så mye brunt på seg, og spraglete fjær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perla Posted July 19, 2015 Author Report Share Posted July 19, 2015 Hei! Takk for svar! Den er ti uker nå. Virker å være en hane. Spørs om min kockinhane er happy for det. Jeg kjøpte et rugeegg fra isbar. Egget var grønt, men jeg vet ikke om det er en miks. Det kan jo være det? Kanskje mellom Maran og Isbar. De går i hvertfall sammen på den gården jeg kjøpte egget fra. Kan det være en høne hvis det ikke er ren isbar? Jeg kan lite om høns, men lærer noe nytt hver dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Hane er det nok åkkesom dette her Jeg har også fått et par kyllinger som har hatt litt brunt. Foreldrefuglene skal være rene isbar, og har riktige farger. Men mulig det kan være noe "rusk" fra tidligere generasjoner? Vet ikke, man får bare luke ut slike avvikere fra raseavlen hvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts