Anni Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Hei.Eg er ny på forumet. For 3 veker siden fikk vi oss 3 orpington kyllinger.. Vi vil jo helst at det skal være høner.Har blitt veldig usikker nå om eg har fått haner..Kan noen se hva disse 3 kyllingene er?Kyllingene er nå ca 13 veker gamle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 For meg ser det ut som du har ei høne og to haner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni Posted August 8, 2015 Author Report Share Posted August 8, 2015 Oki. Takk for svar.. Er det kammen og kjakelappene du ser det på? Eg hadde en anelse om den eine hvertfall var hane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andvor Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 Ja. Lam og hakelapper Definitivt 2 haner. Og ei høne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts