Gå til innhold

Webkamera fra Hønsehuset!


FrankH

Anbefalte innlegg

Heisann!


 


Har nettopp startet med høns. Har nå 7 bramha (6 høner og 1 hane) og 3 mix høner (2 italiener-mix og 1 annen jeg ikker husker). Alle er født i mellom 1. april og sist i mai 2015. 


 


Hønsehuset er tilknyttet garasjen og er på 6m2 fullisolert med vindu 150x50 i hønsehøyde :) Utegården er nå 50-60m2 og 1 meter høy med bærnett fra biltema over det hele. Det blir strømgjerde i snutehøyde og på topp for reven :wink:


 


 


Har ikke lagt så mye vekt på det estetiske når det gjelder utegården, men kommer til å bygge meg en permanent utegård på 60m2 og 2meter høy til neste sommer.  Da skal jeg i tillegg ha en flyttbar hundegård som jeg forflytter rundt på plenen etterhvert som de "klipper" plen. De vil da ha tilgang til 150m2 plen totalt.


 


Kaster med en link fra kamera som jeg har inne i hønsehuset. (kamera fra utegården kommer plutselig)


 


http://hanen.click2stream.com/


 


Frank.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem
  • 2 uker senere...

Hei hei!!!


 


Ville bare meddele at nå har jeg fått meg et RIR par.


Og jeg som trodde Bramha'n var kosen, disse er bare så go.


Men de er dessverre ikke tatt inn i varmen av de andre, enn så lenge :tongue:


 


Noen som har et godt forslag til hvordan jeg skal få RIR paret til å skjønne at de skal gå inn for kvelden. De legger seg i noen prydbusker jeg har i hagen når de andre går inn. Er dette kanskje noe som normalt sett retter på seg selv??


 


Enda ikke noen egg å finne :sad:


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...