Talerken Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Hei. Er det noen her inne som kan bekrefte at disse to kyllingene med rosa kam er haner? De er ca 5-6uker gamle Dverg Cochiner + litt blanding av noe annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkehans Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Jeg får ikke sett bildet helt ordentlig, men er de ikke eldre enn det og har fått kam er det vel haner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talerken Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 Tusen takk. Er det jeg å tror men greit å sjekke først før jeg kvitter meg med de. Ser at de stadig vekk er å slos litt også de to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hønsman4 Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Så mye kam så tidlig tyder sterkt på st det er haner ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Garantert haner de to der ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts