Hønemor86 Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Hei ! Jeg har 8 høner og en hane hos meg! De går ute fritt om sommeren, og er stort sett inne om vinteren. Jeg har hele tiden kjøpt kraftfôr på Felleskjøpet, kromat ellerno! Husker ikke helt navnet. Men etter at jeg fikk vite at de også selger økologisk for, gikk jeg over til det, det heter Natura verp! Fler som bruker dette? Det er vel strengt tatt ikke 100% økologisk, men pytt, bedre enn ingenting. Gir dem også matrester og div. Men! Jeg syns dette økologiske foret er dyrt! Og nå spesielt på vinteren, så går det mye for, siden de er inne stort sett hele tiden. Så kom jeg på at det er jo sikkert mulig og lage sitt eget økologiske for ! Er det noen som gjør det? Og vil det bli billigere mon tro!? Da lurte jeg rett og slett på og noen kunne delt en oppskrift ! Det er jo viktig at de får i seg rikelig med proteiner, de legger mye egg. De er ca snart 2 år. Takk for hjelp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts