Lfs Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 Noe som hver hva som eg galt med dette egget. Helt ferskt egg som ser slikt ut. Lukter ikke noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odden Posted June 7, 2016 Report Share Posted June 7, 2016 Har du hane i hønseflokken din? Har du høner som ruger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lfs Posted June 21, 2016 Author Report Share Posted June 21, 2016 Den 7. juni 2016 at 8.34, Odden skrev: Har du hane i hønseflokken din? Har du høner som ruger? Har hane ja, ingen av disse hønene som legger seg til for og ruge i denne flokken, og eggne blir plukket hver dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkehans Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Er eggehviten brunlig? Det var merkelig ja, har aldri vært borti det i eggene fra hønene jeg har hatt, eller egg jeg har kjøpt. Men det kan vel skje ting med høner også som ikke kan forklares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts