Gå til innhold

Tips til viderekommen nybegynner!


SideBySide

Anbefalte innlegg

Jeg har slukt all den infoen som ligger på forumet og har nå hatt vaktler i to måneder.

noen spørsmål har allikevel dukket opp som jeg lurer på. Jeg har to haner (hadde tre) og tre høner så langt (har minst plass til det dobbelte, kanskje 15). Den ene høna har nettopp begynt å ligge egg. Jeg har utegå og et nybygget, lite, isolert hønsehus som kan stenges

Er det mulig å innføre nye høner som er kjønnsbestemt fra annen oppdretter sammen med de eksisterende? Kan dette gjøres fra to forskjellige oppdrettere med få dagers mellomrom (grunnet ønske om forskjellige farger)?

Bør jeg evt stenge inne de eksisterende vaktlene et døgn eller så for at de nye skal få ro til å "etablere seg" i utegården før jeg setter døren opp?

håper veldig på mange gode svar fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...