InMo Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 Jeg har en dverg kochin som har lagt seg klukk. Jeg sjekket etter ca 3-4 dager og så at hun bare lå på 2 egg. Jeg la derfor inn 2 til...men det var kanskje dumt? Hva skjer når de to første klekker, vil hun gå av de resterende eggene? Er det noe jeg skal gjøre for å forebygge, ta vekk kyllingene som klekker for eks? På forhånd takk for svar😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurven Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 Å ta vekk de som klekker først, for å så levere dem tilbake når de andre har klekket, høres ut som ei lur plan Det er best å gi henne kyllingene tilbake når hun har gått tiil ro for kvelden, og bare stappe dem under vingene hennes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
InMo Posted May 22, 2017 Author Report Share Posted May 22, 2017 Da blir det planen, takk for svar!☺️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts