Gå til innhold

Svelvik


Kriola

Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg på her selv om jeg "hører til" i Vestfold, men siden det kun er ett par meter over grensa vi snakker om så håper jeg det er greit. Vi bor på ett småbruk og begynte med høner i fjor. Hatt høner før, og nå var det på tide igjen. :) Har noen gamle verpere Norbrid7 og elsker de hønene. Setter du deg ned i hagen kommer de og legger seg ned ved din side :) Ellers har jeg litt ymse, rir, isbar, dk, mille fleur og chabo. Bygger nytt, eller enda ett hønsehus nå (det 3. faktisk!) og leter etter en hane til vår nydelige Milli (mille fleur) og noen gule høner til min elskede hunk Dk hanen Didrik ;) Har en bekk som renner gjennom hage og har veldig lyst til å anlegge en dam og skaffe meg ender. datteren i huset har fryktelig lyst på Brahma, og den skal hete Barack o brahma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...