Gå til innhold

toppet hollender dverg


Roberto&co

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg fått en interresse for rasen dverg toppet hollender. Jeg har mille fleur og dverg kochin i flokken min, altså dverghøns. Og jeg synes disse hønene med en topp på hodet er så flotte! Finnes det andre hønseraser med en slik "topp", som kan egne seg med dverghøns? Jeg vet lite om denne rasen så gjerne kom med erfaringer! Det er svært usikkert om jeg skal ha nye høner nå, men uansett gøy å lære litt om disse flotte hønene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
avem
Den 2017-08-04 at 15.15, Roberto&co skrev:

Hei!

Nå har jeg fått en interresse for rasen dverg toppet hollender. Jeg har mille fleur og dverg kochin i flokken min, altså dverghøns. Og jeg synes disse hønene med en topp på hodet er så flotte! Finnes det andre hønseraser med en slik "topp", som kan egne seg med dverghøns? Jeg vet lite om denne rasen så gjerne kom med erfaringer! Det er svært usikkert om jeg skal ha nye høner nå, men uansett gøy å lære litt om disse flotte hønene.  

Hei.

Toppet Hollender finnes også som dverg. Jeg har to sammen med DK  og dvergsilke . 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...