Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har 4 uker gamle dverg kochin, og har prøvd å lese meg til hvilke kjønn vi har. Men blir bare forvirret . Har prøvd å ta bilder av de , men det var lettere sagt enn gjort. Er det noen her som kan se hva det er utføra diss bildene. Skal prøve å få tatt flere ettehvert 😅

 

A17122E5-C475-4CC6-A576-B18654BC79AF.jpeg

1285F66B-9D95-4443-9113-8EB8CACFE704.jpeg

0A57C2CD-B2BB-4A01-898C-337F19BCF221.jpeg

66810DC0-E16D-4FC0-9A9A-FB3760A8CA3F.jpeg

3F11363B-BEF5-4D2A-98FE-5ED0FD01196D.jpeg

8402B8F5-0025-4A63-B638-5C41D5D04019.jpeg

  • 4 weeks later...
Posted

Hei!

Det er ganske lenge siden denne er skrevet, men jeg svarer likevel:).

Min erfaring er at man ser kjønnet på kammen til dverg kochin. Første gang jeg hadde DK kyllinger så jeg på fjær vekst og ble veldig opphengt i det. Jeg var sikker på at jeg hadde mange høner, men endte opp med 8 haner og 2 høner...

Så utifra bildene tror jeg at jeg ser haner på bilde nr 1. På bilde nr 2 ser jeg kanskje en høne til høyre der..? På bilde nr 3 kanskje tre høner, men også to haner... Ser ikke kammene på alle... Men ja utifra min erfaring tror jeg du har en del høner, men også noen haner.. Du kan sikkert legge ut flere bilder hvis du har mulighet😀

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...