Hønsehuset Posted June 12, 2018 Report Posted June 12, 2018 Har 4 uker gamle dverg kochin, og har prøvd å lese meg til hvilke kjønn vi har. Men blir bare forvirret . Har prøvd å ta bilder av de , men det var lettere sagt enn gjort. Er det noen her som kan se hva det er utføra diss bildene. Skal prøve å få tatt flere ettehvert 😅 Quote
Roberto&co Posted July 8, 2018 Report Posted July 8, 2018 Hei! Det er ganske lenge siden denne er skrevet, men jeg svarer likevel:). Min erfaring er at man ser kjønnet på kammen til dverg kochin. Første gang jeg hadde DK kyllinger så jeg på fjær vekst og ble veldig opphengt i det. Jeg var sikker på at jeg hadde mange høner, men endte opp med 8 haner og 2 høner... Så utifra bildene tror jeg at jeg ser haner på bilde nr 1. På bilde nr 2 ser jeg kanskje en høne til høyre der..? På bilde nr 3 kanskje tre høner, men også to haner... Ser ikke kammene på alle... Men ja utifra min erfaring tror jeg du har en del høner, men også noen haner.. Du kan sikkert legge ut flere bilder hvis du har mulighet😀 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.