Gå til innhold

Hanen galer 10++ ganger hver dag og er slem med hønene


Fluff

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har verdens søteste hane, men han galer igjennom hele dagen, hvorfor gjør han dette? Han er 6mnd. Er det noe vi kan gjøre for å få han til å slutte?

Han er å veldig slem med silkehønene våre og bare jager dem avgårde..

Hanen er en Dverg Kochin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Hei. Hadde en dverg cochin hane i fjor høst. Den var veldig slem mot oss ... kom alltid å angrep når vi snudde ryggen til. Det er ikke akseptabel oppførsel. Den var vel ca åtte måneder, men endte under øksa, enda den var den vakreste hanen jeg har sett. Galing pleier avta noe med alderen, det er min erfaring. Men dverg cochin galer mye, er og min erfaring, men værst når de er unge. Men det at den jager silkehønene kan og roe seg når han har satt sin plass i rangen, når han skjønner at han er sjefen og tross alt hane😆 men skulle det forsette et halvår til ville jeg kanskje byttet hane... men det er nå min mening...... lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende med sånn vedvarende galing 😩 Har en silkehane som starter opp med en gang noen går forbi hønsegården eller når vi kommer inn i hønsehuset, og kan holde på i ti minutter..... Det er til og bli sprø av noen ganger... Men har en silkehane til, han er ikke sånn, galer noen få ganger, så er det greit liksom. Så det kan nok hende du har en hane som er i overkant ivrig du også...Enten må du som Annette skriver vente og se det an, eller ta den, og evt skaffe en ny. Eller leve med galinga..😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...