El-torro 0 Rapporter innlegg Skrevet Desember 9,2018 Kan sebrafink spise sesamfrø og linfrø. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
admin 174 Rapporter innlegg Skrevet Desember 12,2018 Ja, det kan de. De spiser mange typer frø. I tillegg spiser de insekter, frukt og grønnsaker. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
silkehans 26 Rapporter innlegg Skrevet January 12 Siden sist jeg var her inne har vi anskaffet oss 6 sebrafinker og tre undulater som bor i et voilere. Veldig moro og se på de! Men glad vi har de i et oppvarmet uthus ( hønene har fått nye naboer 😉 ) for jammen er det mye liv og leven der nå 😄 Jeg synes sebrafinkene spiser så mye, mer enn undulatene, er det noe som er kjent? Vurderer nesten og selge et par av sebrafinkene, for jeg synes jeg stadig må kjøpe nytt fuglefor.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
admin 174 Rapporter innlegg Skrevet January 14 Det var nytt for meg, men nå har jeg heller ikke hatt sebrafinker. De virker veldig livlige. Hvordan fungerer samværet med undulatene? Er de i samme voliere? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider