Arne aka norwegian Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Jeg har nå kjøpt dette avlsprogrammet og har begynt å legge inn data. Men det er litt jobb, ettersom jeg ønsker å gå flere år tilbake. Dette for å få med så mange foreldredyr som mulig, og dermed få best mulig oversikt over slektskap/innavl.Så kom jeg til å tenke på at siden Tormod nå har lagt inn en link til demo-programmet, så vil kanskje flere kjøpe det etterhvert. Hadde det da vært en idé å lage et underforum her, som et slags brukerforum hvor en kunne dele erfaringer, spørre hverandre om ting osv? Men først må jeg vel vente og se om flere satser på ZooEasy. : Jeg er bare litt utålmodig av natur... :-\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 God ide Arne. Et underforum kan kanskje være greit å opprette med det samme. Dersom andre er interessert i det kan de også legge inn spørsmål der. Og dersom du trenger råd/tips fra oss andre kan vi kanskje ta det gjennom underforumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne aka norwegian Posted November 21, 2007 Author Report Share Posted November 21, 2007 Men vet du om det er flere som har skaffet seg programmet? har du testet det noe mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Nei, jeg har ikke testet det mere. Vet ikke om flere har lastet det ned heller. Mye å styre med om dagen, mye som må ordnes jobbmessig før jeg kan reise på ferie om ei ukes tid(har ikke hatt ferie på 8 mnd. nå).Men som tidligere nevnt så lastet jeg ned programmet for et par år siden, tenkte da som nå at dette må være et spennende og bra hjelpemiddel for den som driver med oppdrett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne aka norwegian Posted November 22, 2007 Author Report Share Posted November 22, 2007 ;DHa en god ferie da, Tormod! Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Mange takk Arne, er ei uke igjen ennå til avreise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.