Linda76 Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Er det bare meg eller er det umulig å laste opp bilder til bloggen nå.. Jeg prøver og prøver, men får ikke opp bildene... Jeg lastet dem fint inn i galleriet, men ikke om det er mulig å få de inn i blogg... :'(Eller er det min maskin som stopper et eller annet der, selv om det aldri har skjedd før ???Og jeg som har tatt bilder med mitt nye kamera og greier.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Det samme skjer hos meg. Av en eller annen grunn virker ikke opplastingen av bilder i bloggen nå. Skal nok få ordnet det, men må finne ut hva som er forklaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda76 Posted January 11, 2008 Author Report Share Posted January 11, 2008 Takk Tormod... Greit å vite at det ikke bare er hos meg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Jeg jobber med saken. Er ikke helt enkelt dette. Hva som er årsaken til at dette oppsto og hva det står i har jeg ikke funnet utav. På den andre side har utvikleren av denne bloggen kuttet ut all oppdatering/videreutvikling av den. Hun har laget en ny versjon som den utgaven vi har på forumet ikke går an å overføre til. Det er altså kommet nye utgaver av vår blogg som vi ikke kan bruke.Jeg har likevel et lite håp om at det skal la seg gjøre, Feline, som hun heter, driver og tester ut en måte som kanskje kan gjøre at vi får oppdatert til nyeste utgave av bloggen og da også får luket vekk feilen med opplasting av bilder. Jeg er lovt svar ganske kjapt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Jobber med saken. Gjorde et forsøk på å oppgradere bloggen nå isted, desverre oppsto det problemer. Kommuniserer med utvikleren og håper på nytt forsøk igjen i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Bloggen er ikke tilgjengelig nå på grunn av oppdatering. Kommer opp så snart alt er på plass igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris91 Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 La merke til at bloggen var borte i dag. Men så bra at du kanskje finner ut av det! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Det har tatt litt lengre tid enn forventet å få den i orden. Jeg venter på at utvikleren av bloggen, Feline, kommer med info til meg om hvordan få den oppdatert. Som tidligere nevnt har hun egentlig sluttet å utvikle denne bloggen for denne type portal som vi har her. Hun er likevel så hjelpsom at hun jobber med å finne en måte å få oppdatert bloggen til nyeste versjon likevel.Et alternativ er å laste inn versjonen som vi brukte tidligere, og håpe at feilen med bildeinnlegg blir i orden. Men foreløpig avventer jeg altså en løsning på å oppdatere til nyeste utgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda76 Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 Det er imponerende hvor mye du jobber for oss bloggere her Tormod.. Tusen takk skal du ha.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 vor lang tid tar det før den er oppe igjen`? : Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Det står i innlegget mitt over. Jeg venter på svar fra hun som har laget programvaren. I og med det er det vanskelig for meg å si om den er på plass i dag, i morgen, eller en annen dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 å unnskyld : Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Bloggen er lagt inn igjen. Etter som jeg ennå ikke har fått noe svar på hvordan oppdatere til nyeste utgave av programvaren så lastet jeg inn den gamle så lenge. Problemet med opplasting av bilder til bloggen er der ennå. En løsning er å lage seg et eget fotoalbum i fotogalleriet, og legge inn bildet der, for så å linke til det i bloggen sin. Er det noen som ikke vet hvordan de gjør det, så si fra, da skal jeg prøve å forklare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda76 Posted January 29, 2008 Author Report Share Posted January 29, 2008 Den er grei Tormod, men jeg får ikke opp noen blogg jeg... Er det bare meg eller er den ikke kommet enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andemor Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Ikke her heller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Hvordan er det nå, ser dere bloggen? Er mange innstillinger når det gjelder rettigheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MMB Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Fortsatt ingen blogg her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Merkelig, jeg ser den. ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MMB Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Ja, nå ser jeg den også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Flott! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda76 Posted January 29, 2008 Author Report Share Posted January 29, 2008 Nå er den her... Tusen tusen takk for hardt arbeid Tormod.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frusultan Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 AAHH endelig er bloggen tilbake, det har vært ett stort savn. Så tusen takk for att den er tilbake igjen Tormod Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Med glede kan jeg melde at nå er bloggen klar for opplasting av bilder igjen. Og ikke nok med det, vi har fått lagt inn nyeste utgave av Felblog. partyEn stooor takk til Feline, utvikleren av bloggen, for all hjelp. Dere vil se at det er litt flere valgmuligheter i bloggen nå. En link(knapp) til bloggen er også kommet på plass i toppmenyen. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Wow, nå klarte jeg å legge in en bilde i bloggen- dette kan ju bli riktig morsomt å leke seg med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuppelura i Røyken Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Gleder meg til å komme hjem og prøve Jeg føler meg så flink som klarte å legge inn bilde på forumet, så klarer jeg det i bloggen også, så kommer jeg til å geni erklære meg selv på data... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.