Gå til innhold

Bilder i bloggen ???


Linda76

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det umulig å laste opp bilder til bloggen nå.. ;) Jeg prøver og prøver, men får ikke opp bildene... Jeg lastet dem fint inn i galleriet, men ikke om det er mulig å få de inn i blogg... :'(

Eller er det min maskin som stopper et eller annet der, selv om det aldri har skjedd før  ???

Og jeg som har tatt bilder med mitt nye kamera og greier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Jeg jobber med saken. Er ikke helt enkelt dette. Hva som er årsaken til at dette oppsto og hva det står i har jeg ikke funnet utav.

På den andre side har utvikleren av denne bloggen kuttet ut all oppdatering/videreutvikling av den. Hun har laget en ny versjon som den utgaven vi har på forumet ikke går an å overføre til. Det er altså kommet nye utgaver av vår blogg som vi ikke kan bruke.

Jeg har likevel et lite håp om at det skal la seg gjøre, Feline, som hun heter, driver og tester ut en måte som kanskje kan gjøre at vi får oppdatert til nyeste utgave av bloggen og da også får luket vekk feilen med opplasting av bilder.

Jeg er lovt svar ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har tatt litt lengre tid enn forventet å få den i orden. Jeg venter på at utvikleren av bloggen, Feline, kommer med info til meg om hvordan få den oppdatert. Som tidligere nevnt har hun egentlig sluttet å utvikle denne bloggen for denne type portal som vi har her. Hun er likevel så hjelpsom at hun jobber med å finne en måte å få oppdatert bloggen til nyeste versjon likevel.

Et alternativ er å laste inn versjonen som vi brukte tidligere, og håpe at feilen med bildeinnlegg blir i orden. Men foreløpig avventer jeg altså en løsning på å oppdatere til nyeste utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er lagt inn igjen. Etter som jeg ennå ikke har fått noe svar på hvordan oppdatere til nyeste utgave av programvaren så lastet jeg inn den gamle så lenge. Problemet med opplasting av bilder til bloggen er der ennå. En løsning er å lage seg et eget fotoalbum i fotogalleriet, og legge inn bildet der, for så å linke til det i bloggen sin. Er det noen som ikke vet hvordan de gjør det, så si fra, da skal jeg prøve å forklare.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med glede kan jeg melde at nå er bloggen klar for opplasting av bilder igjen. Og ikke nok med det, vi har fått lagt inn nyeste utgave av Felblog.  party

En stooor takk til Feline, utvikleren av bloggen, for all hjelp.  :(

Dere vil se at det er litt flere valgmuligheter i bloggen nå. En link(knapp) til bloggen er også kommet på plass i toppmenyen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...