Gå til innhold

Dverg Kochin


Vegard Guttormsen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg 7 Dverg kochin. De er nå 8 uker gamle. Hvor gamle bør de være før jeg prøver å la de gå løse i hagen? Tre av de er haner. Foreløpig går de godt sammen. Ikke noe tegn til krangling. Vil dette vedvare? Kan jeg ha 3 haner? Og til slutt, er det mye lyd i de? Er litt usikker på naboen. Planlegger å få meg en automatisk døråpner så de ikke setter igang tidlig om morgenen.

Vegard G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Med tanke på skjæra så kan de godt være et par uker eldre før du setter de ut til å gå fritt. Skjæra er raskt frampå om den øyner en matbit…Når e vokser opp sammen vil du nok unngå at de begynner å krangle. Jo, du kan ha 3 haner, men det kan bli slitsomt for hønene med så mange haner. Det hadde jo holdt med 1 maks 2 stk til 4 høner.

Det er ikke så ille med lyd fra Dvergkochin, den er litt skarp men ikke så veldig høy egentlig. Men det kommer an på naboen, om han er lett å irritere eller om han synes det er trivelig med høns. 🐓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...