Sari Tengs Posted September 12, 2019 Author Report Posted September 12, 2019 Hei, skrev endel om hva jeg driver med og at det var veldig kjekt å bli med i gruppen 😊😊 men plutselig slettet jeg alt... Jaja, får prøve på nytt i morgen 😜😜 Quote
admin Posted September 13, 2019 Report Posted September 13, 2019 Velkommen til Fuglepraten, og takk for fine bilder av Brahma. 😊 Quote
Sari Tengs Posted September 16, 2019 Author Report Posted September 16, 2019 Hei, lurte på en ting 🤔 hadde jo skrevet litt om mine høns før bildene, men slettet det på et eller annet vis 🙈🙈 hvordan kan jeg skrive nå på samme innlegget, eller må jeg lage det på nytt? Finner ingen " knapp" på rediger.. Quote
admin Posted September 17, 2019 Report Posted September 17, 2019 Det går ikke an å redigere innlegg så lenge etterpå, årsaken er i tilfeller der det er mange svar under det første innlegget så blir de uten mening dersom det første innlegget redigeres. Men innlegg kan slettes ved å kontakte admin. Quote
Recommended Posts