Jump to content

Legge inn bilder på forum..

Nybakt hønemor

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Jeg laster opp bildene på photobucket først. Der får du fire forskjellige koder og kan minske og redigere og styre som du vil, også velge den som heter "IMG code"

Du velger den som heter "direct link" hvis du skal legge i blogger, og kan da bare dra i kantene etter som hvordan du vil ha bildets størrelse.
/>http://s77.photobucket.com/

Hjelp!! Eg har problem med å legge inn bilder. Eg får beskjed om at dei er for store. Eg minska dei og fekk inn to bilder. Men så fekk eg ikkje det til lenger heller. Ser bildene eg la inn er 4del av størrelsen til dei andre bildene. Det må da vera noko eg gjer feil?

Problemet er ikke bare den fysiske størrelsen på bildene, men også vekten, kb. Det er meget enkelt å redigere sine bilder et redigeringsprogram, anbefaler alle som har bilder på sin pc til å bruke litt tid til å lære seg bruken av det.

Vi er alle tjent med at bildene som legges inn her på forumet, i bloggen eller galleriet ikke blir for store. For store bilder er ikke gode å se på. Jeg skal øke grensen for antall kb som tillates sånn at man ikke så lett får melding på dette.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...