Gå til innhold

mine første due egg!


ole

Anbefalte innlegg

avem
  • 3 uker senere...

Stærdue? har du ett bedre bilde av en sterdue Tormod?

Den dua til høgre som er hvit med svarte vinger å veldig fin å rød runt øya er reinraset har ring å ser jeg. Den andre kan se ut som en mix eller kansje en høytfyger men ser så dorlig fasongen å sånt så er kansje en sterdue har aldri sett det før jeg. håper det blir dueunger på dere begge ;D har sjøl en masse dueunger nå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola, har eggene begynt og klekke ? :) Er vel rett rundt hjørnet nå..

Ole * ;)

ja det er en som er ute nå! :D

men vil ikke rote og ta i kassen for mye.. la de få ro .. ikke sant ?

Stærdue? har du ett bedre bilde av en sterdue Tormod?

Den dua til høgre som er hvit med svarte vinger å veldig fin å rød runt øya er reinraset har ring å ser jeg. Den andre kan se ut som en mix eller kansje en høytfyger men ser så dorlig fasongen å sånt så er kansje en sterdue har aldri sett det før jeg. håper det blir dueunger på dere begge ;D har sjøl en masse dueunger nå ;D

alle mine duer er ringmerket untatt  disse "ungene" som klekker her

og den mixsen ..

ja den hvite er ei fransk skjoldue..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nei er problem på dom mest ekstreme påfugl duene det den blå din er jo nåkkså ekstrem. så kan kansje være lurt å bløpe litt på stjerten på begge litt på sidene og toppen. har gjort det med to av mine noen ganger for at det skal bli litt lettere for dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglemakeren. Den påfugl hua du har hatt har hatt et kull som jeg vet om iallefall. Hadde et påfugl par og der måtte jeg klippe bort stjerten som andreas snakker om før den la befrukta egg, er bare og klippe bort et stykke. Er veldig synd siden den er innmari flott, men er verdt det for påfugldue unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jo ikke noe prblem hvis du greier deg med to hehe ;D Veit om andre som napper store deler av stjerten på De ekstreme påfuglduene for at dom skal greie å pare velyket. ellerså får du ta og prøve å inseminere hu dua di da hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...