Gå til innhold

forskjellige tider?


hønepia

Anbefalte innlegg

jah he da nokre egg som skal klekke neste fredag ;D, og he lagt inn nokre nye egg i dag, korleis skal ej gjere det når den første puljå skal klekke? da vil dei sist innlagte egga ha vore i maskina 7 daga. Tenkte å legge dei i en eggekartong og snu den to gonga i døgnet til dei andre egga he klekt? (inne i maskina altså ;D)

men ka skal fukta ligge på?  tenke da på dei siste egga slik at dei ikkje fe for mykje fukt og vekse for fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

fukta under ruging skal ligge på ca 55.

Det er vel ikke helt korrekt. Eller for å si det på en annen måte, det er velt helt i øvre grense for det anbefalte. Det anbefalte for hønseegg er 45-55% under rugingen. DE tre siste dagene da eggene skal klekkes kan man heve fukta.

Jeg har god erfaring med å bruke samme fukt hele veien for både høns og rapphøns ihvertfall. Jeg ville kjørt konstant på ca 50% fukt dersom jeg skulle ruget hønseegg, og hatt innsett med ulik dato. Vær forsiktig med å åpne maskina de dagene da du venter klekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, fukta he låge stabilt på 40-45 % og he ikkje økt fukta pga liten luftlomme på egga?.

okey vist ej seie at dei tre siste dagane øka ej fukta til 50%, men legge ikkje egga ned av vendaren før siste dagen (eller når første håla kjem til syne), og he dei sist innlagte egga i en eggekartong inni maskina og snur dei manuelt via tau fra insida (bruka da loftehåla) imenst klekkinga pågår, når den e ferdi minka ej fukta te 45% igjen og setter inn vendaren og he på plass egga, høres det bra ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du er fiks hønepia.  ;D

Såvidt jeg husker har du hatt mange meget velykkede klekkinger, følg derfor oppskriften du har brukt tidligere.

Når det gjelder eggekartongen så må du huske at den vil suge opp fukt fra kabinen. Det vil derfor sannsynligvis bli et tørrere klima inne i eggkartongen enn i kabinen forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...