HegeN Posted October 12, 2020 Report Share Posted October 12, 2020 Venter kyllinger om en ukes tid og prøver å finne ut hvilket for jeg skal gi dem. Problemet er at felleskjøpet har endret navn på foret sitt og jeg finner verken oppdrett 1 eller noe annet jeg har lest er bra. Nå er det i følge de ansatte ved FK, Fryd som selges. Er dette bra for for nyklekte kyllinger? Og hvilket for skal de over på etterhvert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 Fryd kylling virker å være et bra for til nyklekte kyllinger, det selges i både 4 kg og 20 kg sekker. Det som kommer nærmest oppdrett 1 og 2 er vel Fryd vekst, det selges i 20 kg sekker. Senere kan det kanskje blandes med det nye foret Fryd gullkorn 20 kg, det inneholder blant annet biter av mais og erter. Husk da å gi skjellsand ved siden av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HegeN Posted October 18, 2020 Author Report Share Posted October 18, 2020 Takk for svar! 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts