Marianne Karin Posted March 8, 2022 Report Share Posted March 8, 2022 Hei, jeg har lest at det går an å kalke veggene i hønsehuset. Nå har ikke jeg kommet i gang enda, men planlegger å lage et rom for hønene i det gamle uthuset. der har det vært en liten stall/fjøs fra tidligere. Det er tømmer vegger der, og disse er kalket fra gammelt av. Jeg tenkte å gjøre rent, og dele opp rommet, med en isolert vegg, for det er veldig kaldt der ute. jeg vil også legge på gulvplater og gulvbelegg på gulvet, så det blir lettere å holde rent. så er spørsmålet, kan jeg bruke Miljøkalk fra felleskjøpet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 10, 2022 Report Share Posted March 10, 2022 Jeg kjenner ikke til dette produktet, men du bør spørre butikken du planlegger å kjøpe dette fra. De burde vite om dette er den rette typen kalk å bruke. Det står mye om kalking av vegger her: https://www.byggogbevar.no/pusse-opp/mur/artikler/kalking Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts