Gå til innhold

Fotokonkurranse høst!


admin

Anbefalte innlegg

Fuglepraten.no innbyr til fotokonkurranse med høst og prydfugler som tema. Har du bilder av prydhøns, svømmefugler, fasaner, duer, kalkuner samt andre fugler du har oppdrett av, så legg de inn i fotogalleriet i kategorien opprettet til konkurransen.

Hvert medlem kan delta med maks 3 bilder.

Størrelse på bilde: minimum 700px bredde eller høyde.

Det er vår samarbeidspartner på hjemmeside, 123hjemmeside.no, som sponser konkurransen med premier.

Premier er gavekort på hjemmeside:

  • 1. premie - 12 måneder gratis
  • 2. premie - 6 måneder gratis
  • 3. premie - 3 måneder gratis

Frist til å bidra med bilder til konkurransen: 1 november 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

En jury er opprettet til å plukke ut de beste bildene i Fotokonkurransen med tema høst og prydfugler.

Disse er med:

  • Kjersti
  • Andreas E.
  • pippa
  • Arne Aka Norwegian
  • Tormod

Alle har en stemme hver, det vil si at ingen sin stemme teller mere enn de andre i juryen.

Det er lagt vekt på at medlemmene i gruppen skal representere et bredt spekter med tanke på artene Fuglepraten,s medlemmer har oppdrett av/er interessert i.

Vi trenger mange flere bilder til konkurransen, her teller komposisjon og motiv like mye som den tekniske kvaliteten på bildet. Knips og last opp til galleriet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ideen er kjempetopp jeg Tormod, men jeg har ikke bruk for hjemmeside da jeg allerede har mitt eget domene.. Så du skjønner jeg har stor tro på meg selv at jeg kommer til å vinne hvis jeg deltar.. lol..  ::).. Men jeg følger med og kommer nok til å delta ved senere konkurranser (håper jo at det blir flere).. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange dagen igjen før fristen for konkurransen går ut nå! Fem deltakere hittil.  ;) Frister ikke til flere konkurranser med det første på forumet med så dårlig respons. Ta deg nå en tur ut med fotoapparet i morgen, motivene ligger og venter.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å delta, men her hos oss har det vært "dritvær" siden lenge før konkurransen ble annonsert.

Hverken hønsa eller jeg går ut frivillig i dette været. :(

-Og nå er ny storm på tur inn, og ventet å treffe oss om et par dager ::) :;) x-x

Så høstbilder av mine fjærkledte venner blir bare innendørs i år desverre.

Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en skifte ut et av bildene i konkurransen med et annet? En tar jo alltid nye bilder  ;)

;D Det går desverre ikke Elin. MEN vi kan gjøre en liten vri, som det ser ut nå gjør det ikke noe om hver deltaker får legge inn tre bilder i konkurransen. Altså maks tre bilder pr. deltaker.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...