admin Posted October 17, 2008 Report Posted October 17, 2008 Fuglepraten.no innbyr til fotokonkurranse med høst og prydfugler som tema. Har du bilder av prydhøns, svømmefugler, fasaner, duer, kalkuner samt andre fugler du har oppdrett av, så legg de inn i fotogalleriet i kategorien opprettet til konkurransen.Hvert medlem kan delta med maks 3 bilder. Størrelse på bilde: minimum 700px bredde eller høyde.Det er vår samarbeidspartner på hjemmeside, 123hjemmeside.no, som sponser konkurransen med premier.Premier er gavekort på hjemmeside:1. premie - 12 måneder gratis 2. premie - 6 måneder gratis3. premie - 3 måneder gratisFrist til å bidra med bilder til konkurransen: 1 november 2008.
Lone Posted October 20, 2008 Report Posted October 20, 2008 Hvor bliver alle Jeres billeder af ???? Her er jo mange gode fotografer her, så lad os se Jeres fine billeder
Elin Posted October 20, 2008 Report Posted October 20, 2008 Er det snakk om bilder som viser høst og fugler sammen, eller enten høst eller fugler?
Elin Posted October 20, 2008 Report Posted October 20, 2008 Obs. Nå ser jeg at det er lagt inn et høstbilde. Da vet jeg svaret
admin Posted October 20, 2008 Author Report Posted October 20, 2008 Er det snakk om bilder som viser høst og fugler sammen, eller enten høst eller fugler?Det er høst og prydfugler ja, det betyr at bildet må vise begge deler. Fuglepraten er et fugleforum, derfor må vi ha med fugler i bildet.
Nybakt hønemor Posted October 20, 2008 Report Posted October 20, 2008 Mine høns nekter ut nå om dagen, det høljer ned her for tida..Ein typisk vestlandshaust. Ellers så hadde eg tenkt å delta. Får håpe på ein solskinnsdag før fristen går ut..
Lene Posted October 20, 2008 Report Posted October 20, 2008 Tenkte jeg skulle prøve å få tatt i dag, men det blåser sånn her i vika.
admin Posted October 20, 2008 Author Report Posted October 20, 2008 Husk at bildene kan bli flotte i dårlig vær også, blir kanskje enda bedre fotolys da, enn når det er sol. Knips maaaange bilder, kanskje dukker blinkskuddet opp nettopp da.
admin Posted October 25, 2008 Author Report Posted October 25, 2008 En jury er opprettet til å plukke ut de beste bildene i Fotokonkurransen med tema høst og prydfugler.Disse er med:KjerstiAndreas E.pippaArne Aka NorwegianTormodAlle har en stemme hver, det vil si at ingen sin stemme teller mere enn de andre i juryen.Det er lagt vekt på at medlemmene i gruppen skal representere et bredt spekter med tanke på artene Fuglepraten,s medlemmer har oppdrett av/er interessert i. Vi trenger mange flere bilder til konkurransen, her teller komposisjon og motiv like mye som den tekniske kvaliteten på bildet. Knips og last opp til galleriet!
Linda76 Posted October 27, 2008 Report Posted October 27, 2008 Synes ideen er kjempetopp jeg Tormod, men jeg har ikke bruk for hjemmeside da jeg allerede har mitt eget domene.. Så du skjønner jeg har stor tro på meg selv at jeg kommer til å vinne hvis jeg deltar.. lol.. :.. Men jeg følger med og kommer nok til å delta ved senere konkurranser (håper jo at det blir flere)..
admin Posted October 27, 2008 Author Report Posted October 27, 2008 Jo, dette er bare starten. Flere konkurranser må det bli ja i en eller annen form. ^smiley
Lone Posted October 28, 2008 Report Posted October 28, 2008 Nu er vi på rette spor igen ;D!!I må da have en masse billeder til konkurrencen...???
Rune Posted October 29, 2008 Report Posted October 29, 2008 Skal ikke endre tema til vinter da? ;D Her har det snart kommet 10cm snø! Så her er det ikke no høststemning hehe
admin Posted October 29, 2008 Author Report Posted October 29, 2008 Ikke mange dagen igjen før fristen for konkurransen går ut nå! Fem deltakere hittil. Frister ikke til flere konkurranser med det første på forumet med så dårlig respons. Ta deg nå en tur ut med fotoapparet i morgen, motivene ligger og venter.
grimsoy Posted October 29, 2008 Report Posted October 29, 2008 Har veldig lyst til å delta, men her hos oss har det vært "dritvær" siden lenge før konkurransen ble annonsert.Hverken hønsa eller jeg går ut frivillig i dette været. -Og nå er ny storm på tur inn, og ventet å treffe oss om et par dager : : x-xSå høstbilder av mine fjærkledte venner blir bare innendørs i år desverre.Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning
Fuglemakeren Posted October 29, 2008 Report Posted October 29, 2008 Her er så usselt vær at jeg nok må rote frem noe gammelt bilde snart- hade håpet å få tatt noe ferskt før siste påmeldingen. NOE kommer i hvert fall
Rune Posted October 29, 2008 Report Posted October 29, 2008 Jeg er ganske ivrig med kameraet når det gjelder natur og dyr. Men nå om dagen er det vanskelig fordi når jeg drar er det mørkt og når jeg kommer hjem er det halvveis mørkt. Og nå attpåtil snø! hehe
Siw Posted October 29, 2008 Report Posted October 29, 2008 Hadde også tenkt å ta noen bilda , men har jobba så mye den siste uka.Får se i morra om hønsene orke å bevege sæ ut.
admin Posted October 29, 2008 Author Report Posted October 29, 2008 Husk at høst og prydfugler er tema, det innebærer at en kan få ganske så vinterlige motiver. Høsten kan være mangfoldig.
Elin Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Kan en skifte ut et av bildene i konkurransen med et annet? En tar jo alltid nye bilder
admin Posted October 30, 2008 Author Report Posted October 30, 2008 Kan en skifte ut et av bildene i konkurransen med et annet? En tar jo alltid nye bilder ;D Det går desverre ikke Elin. MEN vi kan gjøre en liten vri, som det ser ut nå gjør det ikke noe om hver deltaker får legge inn tre bilder i konkurransen. Altså maks tre bilder pr. deltaker.
Elin Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Flott, Tormod. Men kom igjen dere, legg inn bilder. Dette er jo artig ;D
M. Fundal Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Behøver det være høstbilleder? For jeg har et par henrivende situationsbilleder fra i sommers.
Lone Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Høst er ikke sommer !! Men du kan jo uploade dem til galleriet, så alle kan se dem ;D
Elin Posted October 31, 2008 Report Posted October 31, 2008 Skynd dere å legge inn bilder før det er for seint Ettersom det er 123hjemmesider som sponser dette bør iallefall dere som har hjemmeside der kjenne sin besøkelsestid
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.