Gå til innhold

Venter på klukkhøne så eg kan kjøpe rugeegg. Kva oppsett har du til di klukkhøne?


UnniMy

Anbefalte innlegg

Heisann

Eg har 5 høner av store landhøner så eg håper det skal skje snart at ei eller to blir klukk. Det er marans, orpington og wyandotte.

Tenkte kjøpe rugeegg når det så endelig kan skje og legge under ho ein kveld.

Det eg håper på er om noken her kan fortelle korleis dei har gjort noke lignnde og kva slags oppsett høna fekk. 

Eg har planer om å dele av ei av rugekassene slik at dei ikkje "deler" egga men samtidig kan ho få ro utan å forlate gjengen sin. Kyllingane kan då vere trygg den første veka(?) mot dei andre vaksne samtidig vil dei muligens tidlig kunne integrerast.

 

Bilde for av dei håpefulle:

2023-04-16 16.05.26.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
avem

Det blei ikkje klukke orpingtons hos meg....iallefall ikkje enda 😅

Nei her blei det faktisk Hettie, vår fine skjønne blå kobberhalsa marans som blei klukk først.

Merkelig nok ingen andre....kanskje eg er for flink å hente egg? 😂

Hettei har hatt tendenser til å ligge klukk før....altså eg merka nokre gonger i fjor også at ho låg litt ekstra lenge i kassa og gjerne på egget sitt som ho nett la. Då brukte eg å dytte ho ut vennlig men bestemt og då blei ho ikkje klukk den gongen. Men no passa det jo kjempefint for ho er ei flott type og eg tipper nest høgast i rang 😃

Om ca to veker vil det forhåpendtligvis vere småttiser her....wish us luck 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig. 😊 Ikke alle rasene har like lett for å bli klukk. Hos noen kan evnen også ha blitt avlet vekk gjennom generasjoner når de ikke har fått tid til å ruge på eggene sine. 🙂

Det blir gjerne gode rugere av mødre som har vært det.

Lykke til. 🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...