admin Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 De tre beste, og som dere ser havnet to stykker på andreplass. 1. - Blommehøns på tur i høstfarver. - Foto: Lone2. - Statue - Foto: Bjorn2. - Høyt henger de og sure er de - Foto: Elin God omtale fikk også myrull som ikke gikk til avstemming på grunn av at bildet var for lite i forhold til hva som var kriteriene. Det samme kan sies om Fru bø, som falt litt utenfor temaet høst og prydfugler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benthe Karin Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Gratulerer til vinnerene...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimsoy Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Gratulerer alle vinnere, jeg kommer sterkere tilbake ved neste konkurranse ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Så artig Gratulerer til Lone og Bjørn ^smiley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lone Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Tak,- også til dig Elin og Bjørn ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 11, 2008 Author Report Share Posted November 11, 2008 Nå må dere sannelig gratulere vinnerne av fotokonkurransen, det har de fortjent! Flotte bilder. ^smiley Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippa Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Sant det Tormod GRATUELER SÅ MYE ALLE SAMMEN ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Gratulerer så mye Verdige vinnere med flotte bilder!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobben Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Flotte bilder...mine favoritter også Gratulerer så mye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuglemakeren Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Gratulerer! ZcØnsker meg en ny konkurrense, jeg! Det blir vel julebilder i så fall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 11, 2008 Author Report Share Posted November 11, 2008 Julen er en fin anledning til å kjøre i gang fotokonkurranse ja. Vi får komme tilbake til dette om noen uker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuppeluppa Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Gratulerer så mye Mulig jeg spør litt dumt nå, men er disse bildene samlet noe sted? Eller må en skanne seg gjennom albumet for å finne de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Dersom du mener vinnerbildene så står de på hovedsiden her Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 11, 2008 Author Report Share Posted November 11, 2008 Gratulerer så mye Mulig jeg spør litt dumt nå, men er disse bildene samlet noe sted? Eller må en skanne seg gjennom albumet for å finne de?Godt du spurte Tuppeluppa. Jeg har nå linket til originalbildene, klikk på bildenavnet på framsiden av Fuglepraten og du kommer til hvert originalbilde. I større format er jo bildene enda bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lene Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Gratulerer. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Takk til alle. Neste gang det blir konkurranse må "alle" melde seg på. Enda artigere å vinne når det er mange om beinet ^smiley Jeg går iallefall for en førstepremie neste gang ozo Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 13, 2008 Author Report Share Posted November 13, 2008 Takk til alle. Neste gang det blir konkurranse må "alle" melde seg på. Enda artigere å vinne når det er mange om beinet ^smiley Jeg går iallefall for en førstepremie neste gang ozoMulig vi neste gang lar alle medlemmene være med på å stemme over de beste bildene. Litt tidkrevende å gjøre det som nå, i og med at en er avhengig av at alle som skal kåre vinnerne er innom forumet mens dette foregår. Ikke alle har anledning til å være på Fuglepraten hele tiden, selv om de kanskje burde vært det. ;DDersom vi har en avstemming der alle medlemmene er med kan vi ha resultatet ganskje kjapt. Kanskje nok med et par dager som frist til å avgi stemme.Edit: Ole fikk den ene andrepremien i og med at Bjørn ikke hadde behov for den. Trithor med bildet seinhøstes var den neste på listen, men også hun takket nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fremo Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Flotte bilder=) Gratulerer til vinnerne=)Men du tormod.... Var ikke lett å se skrifta som sto på sidenav bildene... Skrifta sto åppå bildet vedsidenav=) Ville bare si fra=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 19, 2008 Author Report Share Posted November 19, 2008 Nå da Siv! ;D Hos meg så det ok ut i Firefox, men da jeg testet det ut i Opera så det ikke bra ut. Mange takk. oo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nybakt hønemor Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Eg har explorer, men nå når du la teksten til vinnerbildene under bildene, så ser eg for fyrste gong på leeenge heile sidemenyen (Menyen med: Nye innlegg osv.) ;D ;D ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 20, 2008 Author Report Share Posted November 20, 2008 Så bra. ^smiley Dere må ikke være redde for å si fra om det ser ut som det er feiler på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fremo Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Har selv læst å kun bruke opera til testing av hjemmesiden. har blitt mange varianter ved bruk av andre lesere=) blir stort sett bra når jeg bruker opera=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.