Jump to content

Fotokonkurranse høst - vinnerne

admin

Recommended Posts

Posted

De tre beste, og som dere ser havnet to stykker på andreplass. :)

• 1. - Blommehøns på tur i høstfarver. - Foto: Lone
  • 2. - Statue - Foto: Bjorn
  • 2. - Høyt henger de og sure er de - Foto: Elin

God omtale fikk også myrull som ikke gikk til avstemming på grunn av at bildet var for lite i forhold til hva som var kriteriene. Det samme kan sies om Fru bø, som falt litt utenfor temaet høst og prydfugler.

Posted

Gratulerer så mye  :)

Mulig jeg spør litt dumt nå, men er disse bildene samlet noe sted? Eller må en skanne seg gjennom albumet for å finne de?

Godt du spurte Tuppeluppa.  :P Jeg har nå linket til originalbildene, klikk på bildenavnet på framsiden av Fuglepraten og du kommer til hvert originalbilde. I større format er jo bildene enda bedre.

Posted

Takk til alle. Neste gang det blir konkurranse må "alle" melde seg på. Enda artigere å vinne når det er mange om beinet  ^smiley  Jeg går iallefall for en førstepremie neste gang  ozo

Posted

Takk til alle. Neste gang det blir konkurranse må "alle" melde seg på. Enda artigere å vinne når det er mange om beinet   ^smiley  Jeg går iallefall for en førstepremie neste gang  ozo

Mulig vi neste gang lar alle medlemmene være med på å stemme over de beste bildene. Litt tidkrevende å gjøre det som nå, i og med at en er avhengig av at alle som skal kåre vinnerne er innom forumet mens dette foregår. Ikke alle har anledning til å være på Fuglepraten hele tiden, selv om de kanskje burde vært det.  ;D

Dersom vi har en avstemming der alle medlemmene er med kan vi ha resultatet ganskje kjapt. Kanskje nok med et par dager som frist til å avgi stemme.

Edit: Ole fikk den ene andrepremien i og med at Bjørn ikke hadde behov for den. Trithor med bildet seinhøstes var den neste på listen, men også hun takket nei.

Posted

Flotte bilder=) Gratulerer til vinnerne=)

Men du tormod.... Var ikke lett å se skrifta som sto på sidenav bildene... Skrifta sto åppå bildet vedsidenav=) Ville bare si fra=)

• 3 weeks later...
Posted

Har selv læst å kun bruke opera til testing av hjemmesiden. har blitt mange varianter ved bruk av andre lesere=) blir stort sett bra når jeg bruker opera=)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...