Gå til innhold

Fotokonkurranse høst - vinnerne


admin

Anbefalte innlegg

De tre beste, og som dere ser havnet to stykker på andreplass. :)

  • 1. - Blommehøns på tur i høstfarver. - Foto: Lone
  • 2. - Statue - Foto: Bjorn
  • 2. - Høyt henger de og sure er de - Foto: Elin

God omtale fikk også myrull som ikke gikk til avstemming på grunn av at bildet var for lite i forhold til hva som var kriteriene. Det samme kan sies om Fru bø, som falt litt utenfor temaet høst og prydfugler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Gratulerer så mye  :)

Mulig jeg spør litt dumt nå, men er disse bildene samlet noe sted? Eller må en skanne seg gjennom albumet for å finne de?

Godt du spurte Tuppeluppa.  :P Jeg har nå linket til originalbildene, klikk på bildenavnet på framsiden av Fuglepraten og du kommer til hvert originalbilde. I større format er jo bildene enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle. Neste gang det blir konkurranse må "alle" melde seg på. Enda artigere å vinne når det er mange om beinet   ^smiley  Jeg går iallefall for en førstepremie neste gang  ozo

Mulig vi neste gang lar alle medlemmene være med på å stemme over de beste bildene. Litt tidkrevende å gjøre det som nå, i og med at en er avhengig av at alle som skal kåre vinnerne er innom forumet mens dette foregår. Ikke alle har anledning til å være på Fuglepraten hele tiden, selv om de kanskje burde vært det.  ;D

Dersom vi har en avstemming der alle medlemmene er med kan vi ha resultatet ganskje kjapt. Kanskje nok med et par dager som frist til å avgi stemme.

Edit: Ole fikk den ene andrepremien i og med at Bjørn ikke hadde behov for den. Trithor med bildet seinhøstes var den neste på listen, men også hun takket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...