sidi Posted May 8, 2023 Report Share Posted May 8, 2023 Hei. Jeg hadde 12 kyllinger som er nå to uker gammel. 1 døde idag mens andre ser kjempe slapp ut spiser så vidt noe og drikker litt og litt. Resten av de 10 er friske og spreke. De spiser og drikker godt. De hadde litt løs avføring noen av dem, men ser ut som det blir bedre nå. De hadde akkurat ikke blod i avføringen men det var litt rosa aktig. Prøvde å se om det var blod men så ikke ut som det. Jeg er redd for de 10 andre. De får kyllingfor nå og er inne. Når kan jeg sette dem ut med de andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted May 9, 2023 Report Share Posted May 9, 2023 Det er ikke uvanlig at unge kyllinger dør uten at en kan relatere det til noe spesielt. Om du venter et par dager og de andre 10 fremdeles ser friske og kjappe ut så går det sikkert bra å sette de ut sammen med andre. Men hvor gamle er de andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts