Pia St. Posted March 25, 2024 Report Share Posted March 25, 2024 Hei jeg ønsker og påbegynne ny informativ fra 2024 informasjon om det lille jeg vet om høns og mat . Derfor ønsker jeg også å tilføre det jeg vet og håper og få av dere som leser og selv søker kunnskap . Det er mye som ikke alltid samsvarer til det som vi vet og det vi tror .Derfor håper jeg og få noe ny kunnskap fra dere der ute og kanskje jeg kan bidra med noe sjøl . Jeg ville påbegynne ( fordi denne siden allerede er bestående ) på ny da siste innspill er fra flere år siden . Pkt 1 Høner skal IKKE ha EPLEKJERNER( dessverre kan jeg ikke si hvorfor, de spiser jo korn o.l. Kan det ha noe med overflata eller konsistensen og gjøre ?? ) Pkt 2 De kan spise HAVREGRYN , MEN husk at de sveller , derfor ikke for mye om gangen ( jeg strør litt av og til på vinteren slik at de aktiviseres. det er ikke så mye ellers og finne på frossen jord , uten om kromat og litt pellets ....) Pkt 3 De elsker KOKT POTET, GROV RASPET GULRØTTER ( DA blir det GUL PLOMME da !! ) Og de ELSKER KINAKÅL Mvh. Pia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyllingerbest123 Posted June 1, 2024 Report Share Posted June 1, 2024 Det var en bra mat-side! 😍Har du noen mattips til kyllinger også?🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts