Linda76 Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Jeg ble så nyskjerrig på en ting som jeg ikke har sett her før.På bildet jeg har linket til å ser dere noen sorte svaner, eller er det ikke svaner.. Jeg har aldri sett sorte svaner i det ville så jeg lurte på om dette er normalt?? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg må bare vite.. />http://www.fuglepraten.no/index.php?action=gallery;sa=view;id=1215 Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Her er ingen spøsrmål idiotiske. De svarte svanene lever opprinnelig vilt i Australia. Det er en del av de i Norge som volierefugler. Nydelige fugler. Les mere om de på faktarket på Prydfugler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 de sorte på bilde er nok bare års unger Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 de sorte på bilde er nok bare års ungerDet har du rett i Bjørn, det er årsunger av sangsvaner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.