Embla Juvet Posted July 17, 2024 Report Share Posted July 17, 2024 Den ene høna mi er veldig syk prøver og søke meg opp men får ikke svar Hun er veldig slapp, sover nestem hele tiden kommer seg ikke opp på vaglepinnen og sitter bare I ett hjørne. Avføringen hennes er bare slim puster tungt og er rød aktig I øynene. Hun har vert en jeg kunne plukke opp men laget mye lyd når jeg gjorde det me nå er Hun helt stille og gir ikke motstand. Hadde en snekker som skulle ordne noe alle føyt ut untatt henne hu satt fortsatt I hjørnet. Men Hun spiser og drikker ivertfall vet ikke hvor mye men har sett henne spise og drikke hver dag siden hu ble slapp. Noen som vet hva det er eller noen som eventuelt vet om ting som kan funke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 17, 2024 Report Share Posted July 17, 2024 Det er veldig vanskelig å si, det er en rekke sykdommer høns kan få. En veterinær kan stille diagnose. Går den sammen med flere bør du isolere den sånn at de andre ikke blir smittet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts