Roger_thebudgie Posted July 21, 2024 Report Posted July 21, 2024 Hei alle! Jeg hentet nylig hjem min første undulat (Roger Waters) og har oppdaget noe som gjør meg litt nervøs (mer enn det jeg allerede er). Roger begynte i går kveld med å klø seg i baken med klørne, og når jeg huket meg ned for å se under, oppdaget jeg at han har en del avføring som sitter fast i baken. Det er også avføring på bunnen av buret, så jeg tror ikke han er forhindret i å gå på do, eller har blitt noe hoven ennå. Jeg ser likevel at han er ganske løs, som er forventet i en slik ny og superstressene situasjon for en liten undulat. Han får friskt vann hver dag, og ny mat. Jeg har ikke introdusert noe mer enn dette, så jeg ikke overvelder Roger fullstendig. Han spiser litt hirse som han får av meg en gang i blant. Hvor lenge bør jeg «vente og se» før jeg evt. griper inn? Roger har fått et lite badekar i bunn av buret, kanskje han titter på det når jeg ikke er der. Utenom det er han bare veldig sjenert, langt ifra aggressiv på noen som helst måte, og litt nysgjerrig. Han kvitret til meg for første gang nå i morges siden han kom hjem. Utrolig søt🤭 Quote
Recommended Posts