Konstanse87 Posted September 23, 2024 Report Share Posted September 23, 2024 Hei! Vi har en liten flokk med dverg silke og dverg krøll kochin, spørsmålet mitt er om det er mulig å blande en dverg krøll kochin hane med dverg silke. Har en flott hane som eg ikkje vil avlive, men eg ana ikkje om det er noko som er mulig eller noko eg burde unngå. Sette pris på svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted September 25, 2024 Report Share Posted September 25, 2024 Hei, Det går nok an. Dverg krøll kochin er etter det jeg mener å ha lest en blanding av dverg kochin og dverg silke. Du vil få enten en med krøll og fjær forøvrig som kochin, og med svart hud og fem tær. Du kan få en ny rase som det jobbed med å få godkjent, på engelsk kalt Sizzles i motsetning til kochin krøll som på engelsk kalles Frizzles. Bildet under viser en "Sizzles". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts