arni94 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Lyst å lage en hjemmeside, noen som har noen forslag?Ser noen har 123hjemmeside, pizco osv. har dere en dere kan anbefale? Gratis og bra, det er det jeg går etter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lene Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Min er gratis på http://www.bravenet.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerML Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 one.com er ikke gratis, men en enkel og grei start. koster 10 kr månden, så prisen er jo ikke galen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trithor Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Pizco er veldig irriterende med popups.www.webs.com og www.weebly.com er enkle og gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 www.synthasite.com er en av de bedre, og uten reklame, og gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 123hjemmeside, uten tvil i mine øyner. Billig, og best av alt: uten popups. Enkel å bruke også, til og med jeg fikk den til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benthe Karin Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Jeg bruker webs.com både på min egen ogden jeg styrer for Norsk Pintoforening.Synes den er enkel i bruk, og en kan ha den gratis,eller betale og få mer plass osv...www.kilkennystanita.webs.com www.norskpintoforening.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted March 25, 2009 Author Report Share Posted March 25, 2009 Har prøvd meg litt fram, hva synes dere. Ser den er litt treg tar flere timer fra jeg legger det inn til den oppdaterer seg, men tror den er oppdatert i morgen. www.vestlandshons.tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Tror problemet med treghet hos Synthasite er noe forbigående. Tidligere på dagen er den rask og grei. Siden oppdaterer seg når du oppdaterer den, det skjer altså umiddelbart etter at har klikket på knappen for oppdatering.Det var lite på siden din ennå, men du er i gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Hmm, nå fant jeg den, har tydelig vis trykket på den oppdater knappen tidligere men har tydelig vis ikke funnet ut at det er den jeg skal trykke på.Der fikk jeg det til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Takk for all hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted April 13, 2009 Author Report Share Posted April 13, 2009 www.synthasite.com er en av de bedre, og uten reklame, og gratis.Er veldig fornøyd til nå, hvordan får jeg til gjestebok osv.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Synthasite har ikke noe gjestebok kundene kan legge inn. Derimot finnes det veldig mange på nettet av dette fra før, foreks. denne. Når du har laget den er det bare å bruke linken og legge den inn i menyen på siden din. Si fra om du trenger hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted April 13, 2009 Author Report Share Posted April 13, 2009 Får jeg den inn på siden eller må jeg ha ekstern link? http://vestlandshons.tk/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Får jeg den inn på siden eller må jeg ha ekstern link? http://vestlandshons.tk/Du må ha en ekstern link, men du kan velge om du legger den direkte inn i menyen, der det står gjestebok hos deg, eller om du vil legge den inn som en link på siden du lager for ei gjestebok. Da blir det en link videre fra den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted April 13, 2009 Author Report Share Posted April 13, 2009 Vis jeg vil legge den i menyen, hvordan skal jeg gjøre slik at det stå gjeste bok og ikke alt det andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Vis jeg vil legge den i menyen, hvordan skal jeg gjøre slik at det stå gjeste bok og ikke alt det andre?Den skjønte jeg ikke helt, men send meg heller en pm. Gir du meg innlogging på siden kan jeg legge den inn for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.