Zico 0 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 HeiEr det noen restriksjoner om å ta med seg rugeegg fra Danmark ? Mulig det blir en tur over dammen i sommer, og kommer jeg over noe hadde det vært moro å tatt med noen kanskje... Noe en bør tenke spesielt på i tilfelle ?? Link to post Share on other sites
finnloge 6 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 HeiRugeegg må importeres på lik linje med levende høns, max 19 egg. Dette mener jeg er håpløst lite egg så det er jo bedre og få tak i levende dyr siden papirmølla er den samme.Hilsen Finn Link to post Share on other sites
MMB 2 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 HeiEr det noen restriksjoner om å ta med seg rugeegg fra Danmark ? Mulig det blir en tur over dammen i sommer, og kommer jeg over noe hadde det vært moro å tatt med noen kanskje... Noe en bør tenke spesielt på i tilfelle ??Regelverket finner du her: http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles?doc=/sf/sf/sf-20011228-1616.html Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.