Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

admin

Avstemming fotokonkurranse påske

Hvilket bilde liker du best?  

21 members have voted

1. 1. Hvilket bilde liker du best?

• Påskekyllinger på tur..
      3
    • Påskekylling
      0
    • Mathias og påskekyllingen
      0
    • En ekte påskekylling
      10
    • Årets påskekyllinger
      0
    • Påskeegg
      4
    • hei sveis
      0
    • God Påske
      0
    • påske? hva er det?
      0
    • Mine påskeegg 2009
      0
    • God påske :-)
      1
    • Gult er kult..gåsekylling
      2
    • to små kyllinger, den gule er en silke
      1

Recommended Posts

Da er vi klar for å stemme fram de flotteste bildene i vår fotokonkurranse med tema påske og prydfugler/prydhøns. Viktig å ha i tankene når du stemmer er temaet for fotokonkurransen.

Bildene dere skal stemme over ligger her i galleriet.

Generellt vil jeg si det var flotte bilder som ble lastet opp til fotokonkurransen. Men vi kunne godt fått flere med i fotokonkurransen.  :)

Hvis vi under neste konkurranse tar et "lettere" tema, f.eks. fugler i det fri eller lignende... Da er spekteret stort, eller hva med solveggen nå til sommeren.. Å knytte fjærfe til en bestemt høytid er ikke bestandig like enkelt.. Jeg vil gjerne foreslå temaet "KOS" til neste konkurranse...da har vi masse å velge blandt.. :)

Hvis vi under neste konkurranse tar et "lettere" tema, f.eks. fugler i det fri eller lignende... Da er spekteret stort, eller hva med solveggen nå til sommeren.. Å knytte fjærfe til en bestemt høytid er ikke bestandig like enkelt.. Jeg vil gjerne foreslå temaet "KOS" til neste konkurranse...da har vi masse å velge blandt.. :)

Tenkte å prøve å sette en høne i blomster bedde, men det er jammen ikke enkelt, den stikker bare av :D

Da har vi en vinner av fotokonkurransen:

Linda vant med det flotte bildet: En ekte påskekylling som sees på framsiden av Fuglepraten..

De to neste bildene som fikk flest stemmer er da som følger:

Påskeegg. Foto - Langnesfugler

668_12_04_09_10_22_49.jpg

Påskekyllinger på tur. Foto - Gåseby

357_15_04_09_7_26_31.jpg

Tusen takk  ;D

Bildet er tatt slik at min mann holder en bukett med påskeliljer i hånden, og kyllingen sitter oppå.. Den så faktisk ut til å kose seg som modell og hadde mange flotte vinkler.. :)

Tusen takk  ;D

Bildet er tatt slik at min mann holder en bukett med påskeliljer i hånden, og kyllingen sitter oppå.. Den så faktisk ut til å kose seg som modell og hadde mange flotte vinkler.. :)

Hehe, genialt, gratulere!

• Create New...