Jump to content

Recommended Posts

Posted

Litt usikker på om dette er riktig sted å spørre, men jeg hører her fortsatt. Fosteregg av and kokes etter 15 dager ruging (ish), aka matretten balut. Har noen her prøvd dette med vanlige norske hønseegg? Har det vært vellykket? Hvor lenge lot dere eggene ruge? Vet hønseegg brukes i Vietnam, men sliter med å finne hvor lenge de ruger de der og fremgangsmåte.. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...