arni94 Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 Har en hjemmeside http://vestlandshons.tk/ og lager nå en side for høner, altså ulike hønse raser. Kunne du tenke deg og hjelpe til med bilder? Dette hadde vært flott siden vi ikke greier og skaffe så mange selv. Hadde vært fint om dere skrev rase og farge. Kan sendes til arnfra@hotmail.com på forhånd takk for hjelpen. Ingen bilder er for dumme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted June 4, 2009 Author Report Share Posted June 4, 2009 Ingen som har bilder de kunne tenke og sende meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted June 11, 2009 Author Report Share Posted June 11, 2009 Har enda ikke fått noen. Vis dere ikke gidder og legge alt inn i e-posten, kan dere bare legge bildene ut i dette emnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jippi Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Jeg kan godt knipse noen bilder av mine unge Mille Fleur om du vil, men må vente til helgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted June 11, 2009 Author Report Share Posted June 11, 2009 Mange takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arni94 Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 E-mailen min har vært full de siste dagene, og har dermed ikke kunne motat noen e-poster. Kan dere som har sendt mail og ikke fått svar sende en gang til?Mvh.Arnstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.