Gå til innhold

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

camy

Legge inn tekst fra et word-dokument

Recommended Posts

Er det ikke mulig å legge inn tekst fra et Word-dokument i bloggen? ??? Må man virkelig skrive alt på nytt, eller er det bare jeg som ikke har funnet ut hvordan det funker?  :-\

Hadde jo vært så greit om man kunne kopiere og lime inn  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke no problem Tormod. Hadde vært greit å vite om det gikk, men ikke stress med det  :)

Nå finner jeg ikke bloggen i det heletatt, men regner med at den dukker opp igjen etterhvert som du får jobbet deg ferdig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fungerer opplastingen av bilder til bloggen. Det går an å lime inn innhold fra et word-dokument. Klikk på ikonet med en w inni. Det ligger i vinduet du får opp når du starter med en ny artikkel. Test det gjerne, og husk dere kan redigere bloggene i ettertid. Klikk på link Åpne administrasjon litt oppe til høyre når du er inne i bloggen din.

Ellers er det bare å spørre ivei, kan være mye nytt å forholde seg til nå.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikkje finne nye blogginnlegg på framsida slik det var før, noko med mine innstillingar eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er ny programvare på forumet. Ting blir derfor ikke helt som før, noen minuser og en del plusser.  :) I menyen på toppen av Fuglepraten er det link direkte til bloggen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider