camy Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Er det ikke mulig å legge inn tekst fra et Word-dokument i bloggen? ??? Må man virkelig skrive alt på nytt, eller er det bare jeg som ikke har funnet ut hvordan det funker? :-\Hadde jo vært så greit om man kunne kopiere og lime inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Beklager, denne har jeg ikke sett før nå. Skal se på det når siden er oppdatert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camy Posted April 17, 2010 Author Report Share Posted April 17, 2010 Ikke no problem Tormod. Hadde vært greit å vite om det gikk, men ikke stress med det Nå finner jeg ikke bloggen i det heletatt, men regner med at den dukker opp igjen etterhvert som du får jobbet deg ferdig Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Da fungerer opplastingen av bilder til bloggen. Det går an å lime inn innhold fra et word-dokument. Klikk på ikonet med en w inni. Det ligger i vinduet du får opp når du starter med en ny artikkel. Test det gjerne, og husk dere kan redigere bloggene i ettertid. Klikk på link Åpne administrasjon litt oppe til høyre når du er inne i bloggen din.Ellers er det bare å spørre ivei, kan være mye nytt å forholde seg til nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mone Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Kan ikkje finne nye blogginnlegg på framsida slik det var før, noko med mine innstillingar eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prisilla Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Skroll nedover på forsida. Der står "Fra bloggene" klikk på pila til høgre, så har du det Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Ja, det er ny programvare på forumet. Ting blir derfor ikke helt som før, noen minuser og en del plusser. I menyen på toppen av Fuglepraten er det link direkte til bloggen din. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.